Alina22 2205 benim ablam yaşadı ve anlamamıştık ayakları elleri aşırı şişiyodu, bide tansiyonu cok yüksekti
Nursemom90 Bende ödem ve sonrasında tansiyon yükselmesi ile başlamıştı ama tansiyon ve ödem olmadan da kan değerlerinde bozulma ile başlayabiliyor