1156789544 17ci haftadayım bebeğin eşiği 13 haftadan bu yana aşağıda bu sorunu yaşayan kaç kişiyiz biraz endişeliyim
Nursemom90 Benimde başından beri rahim ağzındaydı 18. Haftama girdiğimde kontrolde yukarı çıkmıştı 30 dan sonra bile çıkabilir demişti o zaman doktor