6hilal_akin1 yagmurplt bende başvuru yaptım ama hâlâ ne gelen var ne giden.Bir postta 23 üne kadar yatacagı yazıyordu
Ahz 6hilal_akin1 Formu doldurdum son sayfaya geldim çocuk bilgileri isteniyor ben henüz doğum yapmadım ve ilk gebeliğim doğum sonrası mı yapılacak başvuru
ErsBegAs Ahz tabii ki bebeğiniz doğsun sağlıklı olduğu belli olsun ki ona göre başvurabiliyorsunuz doğal olarak