Metin Şen’e gidiyorum. Oldukça memnunum. Az bir öksürükte hemen film çekelim vs yapan bir doktor değil. Kışın çocuğu görür görmez daha tahlil yapmadan bu çocuk domuz gribi demişti. Biz çok memnunuz. Öncesinde medical parkta bir çok doktora gittik, gereksiz yere çok fazla film, tahlil vs yapıldığını düşünüyorum.