Esmaaslan60 canım yani nişan ve suyum gelmedi çatalda ıkınırken bebekle birlikte geldiği için cok rahat bi doğum yaptım oğlum cok yardımcı oldu bana direk bel kasık ağrısı başladı benim adet dönemim cok sancılı geçer o yüzden aldırmadım 3 saat felan geçti sancılar 5 dkya düşünce biz yola cıktık ama inan yola cıktığımda diyoedum 1 cm der gönderirler beni eve diye okadar hafif bi sancıyla gittim sadece 5 dkya düştüğü için eşim panik biraz onun zoruyla gittik benim gittiğim hastanede 45 dk mesafedeydi gittiğimde 3 dkya düşmüştü ve 6 cm acıklık vardı inanmadım hatta okadar duymuştum ki herkes açılma olmadan öldüm bittim sancılar yaşadığı için bi saat sonra kendiliğinden 8e cıktı yani suni sancı felan hiçbişey almadım doğumum 7 dk sürdü açıklık 10 cm olduktan sonra çatala cıkmamla doğması bir oldu sadece 3 dikişim var hatta 1 demişti doktorum rahim 3 kat olduğu için birertaneden 3 tane demişti 4,5 yıl oldu doğum yapalı şimdi kızıma hamileyim ve herşeyi cok farklı bu hamileliğimin sanki hiç doğum yapmamış gibiyim yani sanki ilk cocuğum olacak okadar tecrübesiz hissediyorum hamileliğim cok farklı geçtiği için inşallah bunuda normal doğurmak nasip olur harika bi duygu tekrar aynı duyguyu yaşamayı cok istiyorum rabbim isteyen herkese de nasip etsin inşallah 🤗