Nesli664066 Kızlarr kasık bel ağrım çok fazlaydı aabah öylesine test yaptım gölge çizgi direk çıktı köyü değil olabilir mii boyle olup da ogrenenen var mı flasla çok belli cok şaşkınım
Nesli664066 Cimcime30 art med diğer gebelik lerimi de bu testle öğrendim ama boyle değil di bi tık daha hafif koyuydu bi gölge gibi
nurssmom Nesli664066 siz yinede her türlü artimede çok güvenmeyin başka bir test daha yapın kesinlikle güvenilir olan
Nesli664066 mother2 sende de var gibi bıda test alcam bugün onu da yarından sonra yapcam çünkü varsa daha çok yeni o değilde pazartesi günü kan pıhtılasması için test vercem bu bana çok sok oldu
Nesli664066 Cimcime30 öyle yapcam da pıhtılasma var mı yok mu bilmiyorum nasıl oldu onu da anlamadım düşük yapmadan önce 5 ay olmadı düşükten sonra da 5 ay korunduk pazartesi tıbbı genetik doktoruna desem yardımcı olur mu sizce
Nesli664066 Kubra998 2 dk içinde çıktı cumartesi bıda test yapcam da çok saskınım gerçekten cabalayınca olmuyo çabalamaktan oluyo
Nesli664066 Mariam1 kan erken daha adetim 26 da pıhtılssma için genetik e kan vercem pazartesi günü onu da veririm de kafam çok karısık