ozgeshbgnr Kızlar suyum geliyor aralıklarla yarım saattir ama sancım yok sabahı bekliyim mi hemen hastaneye gidiyim mi
anneoluyorumm13 ozgeshbgnr gebe okulunda bize anlatılan su geldiği zaman hemen gidilmesi lazım çünkü o zar zarar gördüğü için su çıkışı var su çıkışısın olduğu delikten bebeğe enfeksiyon girer o yüzden bu acil bir durumdur hemen gelin dediler
ozgeshbgnr Ymcyprk Sonnenblume Sevgilimmmmmmm Kızlar hastanedeyim evet suyum gelmiş 1 cm açıklık var şu an nst çekiliyor bol dua edin sancım gelsin
Sonnenblume Haftanız ne acaba ? Aynı şeyi yaşıyorum. akşamdan beri var bende de. Turnusollu ped verdiler sabah kontrolüm var. İdrar kaçırıyor gibi geliyor sıvı. Ayırt edemiyorum 😞
Ymcyprk Gitseniz iyi olur su geldikten sonra enfeksiyona açık oluyo bebekler. Benim ilk gebeliğimde suyum Gelmişti direkt gittim acil sezaryene almışlardı. Bekletseler bile hastane ortamında beklemeniz daha güvenilir 🌸 sağlıkla doğsun inşallah 🌸
annesiningunesi_ ozgeshbgnr sureci mumkun oldukca paylasir misin suni alma ihtimalim var hic bilmiyorum insallah kolay bi dogumun olur dualarim seninle 💞
ozgeshbgnr annesiningunesi_ tabi kii suni sancı takıldı sancıları hissediyorum artık bir yandan nst ile takip ediliyor