Halim peki plasenta tamamen kapatmışmı doğum kanalını
Bende ilk gebeliğimde aynı tanı konuldu ama benim plasenta doğum kanalına çok yakın olduğunu söyledi bu yakınlıkta bile normal doğumun tehlikeli olacağını söyledi normal doğum yaparsam kanamanı durduramayız bu nedenle acil ameliyata alıp rahmini alırız dedi doktor
Benimde ilk hamileliğin verdiği cahillik mı diyim deli cesaretimi diyim bilmiyorum normal doğumu bekledim normal doğurdum ama bence benimki doktorların söylediği kadar yakın değildi doğum kanalına
Bebeğini ve kendini tehlikeye atma doktorun nasıl uygun gördüyse öyle ilerle diğer evladına da babası bakar 🍀