zeynephkn07 Kızlar bir ay önceden normal doğum için ödeme yapan var mı daha mı avantajlı nasıl oluyor bilgisi olan
babyandmom__ zeynephkn07 Eğer doğum ücretine yılda 2-3 kez zam yapan bir hastaneyse daha avantajlı oluyor
Suheyle1 zeynephkn07 dogum paketi satın alındıgı zaman oluyor sanırım bu söylediğiniz diger türlü malesef yatışta alıyolar genelde
Neslihan35 zeynephkn07 30. Haftadan sonra sabitleme yapabiliriz dedi gittiğim hastane çünkü temmuz gibi ara zam oluyormuş sizde hastanenize sorabilirsiniz