Anenglishteacher Ben de de yıllardır var. İlk doğumumda da sonlara doğru çok kötü olmuştu. Hemoroid sebepli değil ama başka sebeplerle ilkini sezeryan oldum. Benim hemoroidim sezeryan da da çok kötü oldu. Sezeryan yaram yerine hemoroide ağladım bir hafta. Yani sezeryan da da benim için çok bir şey fark etmedi. Şimdi tekrar hamileyim, ssvd istiyorum. Hemoroide hiç takılmıyorum sezeryan da da yaşadığım için normal istiyorum. Sonuçta olursa da bir hafta acı çekiyorum sonra normale dönüyor. Şu an da yediğime içtiğime dikkat ediyorum. Eğer ufak bir acı olursa hemen krem lerle falan yatıştırıyorum. Bence normale engel değil ama sizin tercihiniz. Allah kolay doğum nasip etsin size de 🤲