Herkese iyi geceler. 3 yıl aradan sonra yeniden buradayım. İkinci çocuğu istiyoruz artık. İlk bebeğime ovulasyon testi ile hamilelik kalmıştım. Bu sefer yapmadım. Sat 4 mayıs. Yumurtlamam olup olmadığını bilmiyorum ama kasıklarımda bi ağrı oluyor. Batma gibi. Nedem olabilir