Sm11 Regl tarihine son 4 gün kala test yapıp negatif gören ama sonra hamile olduğunu öğrenen var mı ?
ilkiminannesi Sm11 Bir ihtimal geç döllenme olasılığı var ama negatif duruyor dönmez sanki Yine de regl olmazsanız testi yenileyin.
Sm11 ilkiminannesi bir önceki hamileliğim de 6 gün varken yapmıştım negatif çıkmıştı sonra adetim geçti tekrarladım pozitifti :(
Pofidik123_ Sm11 bende ilk gebeliğimde adetime 2-3 gün varken test yapmıştım negatifti sonra gecikmemin 3.günü test yapmıştım pozitifti hamileydim yani olabiliyor döllenmeyle alakası var biraz bekle kendini strese sokma canım 🥰 inşallah güzel haberler alırsın
Sm11 Pofidik123_ yaa maşallah 🥲 bir nebze de olsa içim rahatladı bakalım artık nasip çok teşekkür ederim 🤍