HifaVera 38+5 ssvd bekliyorum. 38+0 da bebiş 3kiloydu sizinki nasıl. Doktor 4 üzerinde ssvd yaptırmam dedi. 3,5 kg anca doğar dedi ama 41. Haftayı da beklemeyecek. Bugün başka ssvd destekleyen doktor ile görüşeceğim. Başından beri takipli olduğum doktorun ebesi ile görüştüm ve her konuşmasına siz önceden sezaryenlısınız ya diye başladı ve beni çok gerdi. Ssvd den sezaryena dönerse ücreti ssvd ücreti de alması cabası oldu. Bugün görüşeceğim doktor sezaryena dönerse sezaryen ücreti alıyormuş. Ve kontrollü suni sancı veriyormuş. Tabi sekreterinin dediği bu şekilde. Doktor ne diyecek bakalım