mrvt94 aslında henüz belli değil sabah kan vereceğim tekrar. Önceki değerlerim yavaş ve yetersiz yükseldi 15 Mayıs’ta 137
20 Mayıs’ta 190 beta oldu doktor da ya kimyasaldır ya dış gebeliktir dedi ama dış gebelikte değer gayet normal çıkıyomuş belli bir seviyeye kadar benim hiç yükselmedi burda arkadaşlar da yüksek ihtimal kimyasal diyolar umarım da öyledir yarın belli olacak az çok ne olduğu