Merhaba güzel anneleer :) Allah nasıp ederse ikinci cocugum olacak. İlk cocugum ocak ayında doğdu kızdı. Şimdi haziran ayı sonunda oğlum olacak. Ama suan sudan cıkmıs balık gibiyim, kızımdaki tecrubeler sıfırlandı 🙈 Şimdi kıyafet alısverısı yaparken ben uzun kollu mu hastane cıkısları mı alacagım yoksa kısa kollu takımlar mı? Kimileri yaz bebegı sadece zıbınla durur dıyor ama daha yeni doğmus bebek hassas olmaz mı hemen zıbına gecılır mı? Uzun hastane cıkısı gıbı alt üst takımlardan yada uzun kollu tulumlardan vs kaç adet almalıyım? Agırlıgı neye vermeliyim, bana bir el atın 😂