Simgekk salı günü gittim. Sancı değil de baskı oluyor arada. İlk doğumum sezaryandı sancı çekmedim o yüzden tam sancının tanımını da bilmiyorum açıkcası. Ciddi bi halsizlik var. İyice ağırlaştım. Bir sonraki kontrol salı günü tekrar. Bakalım 36+3 olacak o zaman