Kızlar selam kendim için değil yakın bir arkadaşım işin yazıyorum . Arkadaşım kafasında saç telleri arasında kulak arkasında boyunda eline büyüklü küçüklü kitleler geldiğini hissetmiş yaklaşık nohut tanesi büyüklüğünde ve bunlar ertesi gün biraraya da gelmiş yani harekette ediyor . Ertesi gün doktora gitmiş kendisi 4 tane şahmış ama ultrasonda 7 tane çıkmış acıyor diyor ağrı sızı da varmış doktor yağ bezesi değil kist ama iyi huylu da diyemem kötü huyluda diyemem demiş ve ilaç yazmış bir hafta sonra tekrar gidecek . Çok yakınım tek yanımın diyebilirim çok üzüldüm böyle bi şeyler yaşayan var mı ya da aranızda doktor hemşire olup bilgisi olan lütfen yazabilir mi