Birsen15 Merhaba kızlar instada sürekli karşıma çıkıyor hamile maaşı diye vakıftan başvuru yapılıyormuş. Şartları ücreti hakkında bilgim yok alan var mı merak ettim ?
Dlrcan1 Birsen15 merhaba oncelikle biyerde sigortali calisan olmamaniz gerekiyor baska bir sarti yok diye biliyorum bulundugunuz sehirdeki vakiflara gidip kimlikle basvuru yapinca odeme yapiyolarmis ama sanirim 300-500 tl gibi bi rakam
Eren1 Birsen15 sağlık ocağından gebelik raporu (gebe olduğunuza dair) alıp en yakın sosyal dayanışma vakfına gidin 300₺ gibi iki ayda bır galıba verılıyor tam bılemıyorum ama o kağıt olmadan rapor başvurunuz olmaz bilginiz olsun