Denizgiller Bulantı yok çok şükür sabahları sadece çalışıyorum onun dışında bir yemek yapmaya bir saat ayakta kalsam bel ağrısından mahfoluyorum napacam ben😞
CnsyeniHamile Denizgiller benimde hiç bulantım olmadı şimdiye kadar 8. Hafta çok bel agrım vardı sırtına tutunuyordur dedi doktor yada üşütmüşsündür dedi bugün ilaç vermeye gerek yok dedi zamanla geçiyormuş süreç
Denizgiller Ya kızlar bilmiyorum işten izin aldım bi hafta dinleneyim diye sanki daha beter oldu kitleniyor resmen ilaçta içemiyoruz benim doktor da vermedi 😔
Kelebegimmm Bende de oluyor çalışınca normal herhalde bu günlerde daha hızla büyüdüğü için.dinlenmeye çalış bol bol.benim günüm kanepede tv önünde geçiyor)