KumpirsMom bebek_29 oy maşallah ❤️ biz hem ilk çocuk hemde iki ailede de ilk torun oluyoruz hayırlısıyla sağlıklı doğarsak 🥹🫶🏻
mrsyildizmom bebek_29 20 aylık oğlum var şu anda 2.gebeliğim 35.haftadayız kızımız olacak Allah’ın izniyle 😍😊
2Princess1Mom bebek_29 Kaybımla beraber 3. Gebeliğim. Bir kızım var ikinci kızımı bekliyorum. Birde cennet kuşum oğlum var. 🥰
GulnazYuks3l bebek_29 ilk gebeliğim. Her iki ailenin ilk torunu🥰 insallah sağlıklı kucağımıza alalım bebekleri
rahatdur_evladim bebek_29 Allah’ım beni af etsin üçüncü ve son gebeliğim 😄 İkincide de son diyordum 😄
Hux İlk gebeliğim 34 yaşındayım bazen geç kaldığımı düşünüyorum ama sanırım 2. Yapmıcam kızım olcak inşallah
2Princess1Mom Aysegul123K Merhaba hem özel hem devlet takipliyim. Doğumu devlette yapacağım. Özelde Farabi hastanesi Mehmet Bardakçı doktorum, devlette Dr. Ali Kemal Belviranlı hastanesi Arif Caner Erdoğan doktorum. İkisinden de çok memnunum. 😊