Arkadaşlar 35. Haftadan sonra devlete gittim orda kontrol edilince 2 hafta kafası küçük dendi sende minyonsun dedi çok önemsemedi, 37de gittiğimde gene kafası küçük ölçtüler ve bu sefer ölçen kız yok ya bu bebek mikrosefali dedi gene 2 hafta gerilik vardı. Şimdi düşünüyorum bu teşhisi koyması için sürekli gerileme olması gerekmez mi benim çocuğum 2 hafta daha gelişmiş 37de baktığında 4 hafta gerilik olması gerekiyordu bu hastalık var diyebilmesi için ben özele gittim ordaki doktor 36+2 ölçtü ve anormal bir durum yok dedi ama ben deşi gibi kafaya taktım uyuyamıyorum sürekli araştırıyorum ya çocuğum öyle olursa üzülüp duruyorum içim bir türlü rahatlamıyor şimdi 38+2yim doğumum geldi ben doğurmaktan çok bebeğim öyleyse diye korkuyorum.