Kelebek18 Banımlar ben devlette doğum yapacağım. Muhtemelen şehir hastanesi olacak. Acaba doğumdan sonra anneyi giydiriyorlar mı yoksa onların verdikleri elbise gibi birşey oluyor ya. Onunla mı çıkarıyorlar? Bilen var mı?
Duyguceren Kelebek18 şehir hastanesinde doğum yaptım kendi kıyafetini giyiyorsun yanına birini alıyorlar giydiriyor o seni
Kelebek18 Duyguceren Çok iyi. Etlik şehir hastanesinde de öyle oluyordur o zaman. Peki eşi alıyorlar mı? Yoksa kadın mı olması lazım
Duyguceren Kelebek18 ben mersinde doğum yaptım kadın aldılar sordular kadın kim gelsin diye . Hep kadın olduğu için orası eşleri fazla almıyorlar gerçi kolay kolay doğum yapana kadar kimseyi almıyorlar 😅