Rumeysahnm canım sende var mı taşıyıcılık. Eşinde sadece olması sorun olmuyor %50 taşıyıcı %50 sağlıklı oluyor. Bende ve eşimde var üç kaybım var bi oğlum var sağlıklı şükürler olsun. Kızımı da Rabbim sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin. Eşim ve ben de taşıyıcı olunca %25 Allah muhafaza hastalıklı %25 sağlıklı ve %50 taşıyıcı oluyor