anneoluyorum1212 deniz_45 4-6 ay arası yaptırabilirsin bende yaptırıyorum şu an dişlerimi 18 haftalığım bende
ikra17 deniz_45 canım ağrıyan yere karanfil yağı sür uyuşturuyor bir nevi geçiriyor parol içebilirsin benim de ağrım çok oluyordu
Manolyamm65 deniz_45 şuan yaparlar bende siz gibi erteledim şimdi bin beter oldu ve hiçbir doktor yanaşmıyor 30 haftaligim ben. Resmen işkence benim için. Hemen gidin bence enfeksiyon da olablr
Ozgeee11 Çekim yapıyorlar ikinci trimistterde diş doktoru ne işlem uygulanacağını neyi ne kadar uygulanacağını yazılı olduğu bir kağıt veriyor doktorunuz onaylarsa eğer çekim yapıyor