Arkadaşlar merhaba . 32+3 ‘teyim . Giydiğim her tişörtte, göğüs bölgelerinde sarı bir leke olduğunu görüyorum . En başta bir şey döktüğümü sanıyordum ama fark ettim ki göğsümden gelen sıvı leke yapıyormuş. Bu normal mi acaba? Ne olduğunu bilen var mı ?