Merhaba kızlar bişey sormak istiyorum.12 haftalık hamileyim ve hani göbek varya göbeğim çok yumuşak ama karnımın üst tarafı orası çok sert bu nasıl oluyor anlamıyorum göbeğim yumuşacık ama üst kısım yani göbek deliğinin üstünden itibaren çok sert.Bu herkeste mi böyle yoksa sadece bende mi böyle anlamıyorum.Böyle olanlar yazabilir mi 🙏🏻