3_bebelianne Nonamea Normal doğum olursa suni sancı fitil vesaire vereceklerdir sezeryan yada illaki dünyaya gelecek
Nonamea Ynnnn suni sancı eğer hiç acılma yoksa sadece ağrı yapıyormuş sonu gene sezeryanmış en cok ondan korkuyorum
Ynnnn Nonamea kısmet yani her türlü o bebek oradan çıkacak bir şeklide allahım hayırlısını versin bende korkuyorum am sonuna kadar sürmeyecek sonuçta illaki bitecek Allah yardım eder 🥰