Merhaba bende dekolman sonucu 2024 eylülde bebeğimi kaybederek, 32+2 haftada sezeryan doğum yaptım. Bana 1 yıl kadar bekle dediler ama ben 6.ayda hamile kaldım. Şuan evet aynı durum yaşanabilir, erken doğum olabilir diyolar. Ama ihtimal bunlar. Ben Allaha sığındım inşallah sorunsuz geçer hayırla sağlıkla bu sefer kucağıma alırım diye dua ediyorum. 🌸