Sydnr58 Herkese merhaba. 9 haftalık olacağım. Çok midem ağrıyor ve yanıyor, önerisi olan var mı ne iyi gelir
Sydnr58 Nohut7 gaviscon kullanıyorum arada ama oda bazen iyi geliyor bazen gelmiyor. Sizim söylediğinizi de araştırırm