gurbette_bir_anne Meltem2225 bende 22 haftalığım bugün öğrendim bir oğlum var kızım olacak çok şükür doğum 18 Eylül dendi sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
tahamommy Meltem2225 21+4 oğlum olucak 💙 20 den sonra nasıl geçti anladım hareketlerini hissetmek hem mutlu hem de duygulu hissettiriyor 😍
Mavimavi321 Meltem2225 ay bende 24 teyim doktor Eylül başı diyor ama bekler mi bilmiyorum aşırı hazımsızlık başladı yeni bide gaz
Meltem2225 gurbette_bir_anne sezeryanla mı olucak doğum acaba nasıl günü verdiler doğum için acaba. Bende 15 inden sonra doğum olur galiba diye düşünüyorum normal uygulamaya göre öyle ama doktor bişi demiyor. Yada sağlıksal bişi olmadıkça erken gelmezse
hulya4627 23+5 iz kızım olacak inş ❤️ eylülün 12 si görünüyor ama sezeryan olacağı için eylül başı gibi gelir diye düşünüyorum güzel geçti çok şükür
Meltem2225 Miray8 benim ilk gebeliğe göre baştan beri zor geçiyor şimdi kollarımda lekeler çıkmaya başladı. İlk çocuğum erkek sezeryanla oldu. Bu kız bakalım nasıl olcak mecbur sezeryanla tabi de zor oluyo benimde
Sultankut Meltem2225 20+4 oldum bulantılarım kesildi yemek yemek çok güzel 😂🥰 hareketlerini hissediyorum tahminimce eylül sonu kucağımda olur minik kızım🙏😇
Aleyzeee Meltem2225 24 haftalık olduk bizde yavaştan ağırlaşmaya başladım nefes alırken falan artık çabuk yoruluyorum 😂😂
Meltem2225 Aleyzeee ay o bende de olmaya başladı ya dışarıya çamaşır asarken pencereye göbeğim değiyor 😬😬🤭🤭🤭
gurbette_bir_anne Meltem2225 Yok çok şükür normal doğum detaylı ultrasonda öyle dedi ilk gebeliğimde bişey dememişlerdi bunda tahminde bulundular
Aleyzeee Meltem2225 sağlıkla hepimiz kucağımıza alsaydık son 3 ayım kaldı daha neler yaşicam bakalım 😂
Esseraa22 @Meltem2225 24 haftaligiz benimde kız🌸 yemek yiyemiyorum midemin oraya kadar çıktı yemek yiyince rahatsizlaniyorum bu aralar zor geciyor halsizlik uyku fazlasıyla artmaya basladi