Merhaba kızlar iki gün öncesine kadar bebeğin hareketlerini sürekli hissediyordum gece gündüz yatarken hep hareketliydi yani ama iki gündür çok az hissetmeye başladım yine hareket ediyor ama önceki kadar değil sizce niye böyle uyuyo mu artık yoksa ayakları aşşada mı o yüzden mi oluyor