Edafmo maviportakal_ kelebek şeklinde olanı kullanıyorum ben memnunum ilk hamileliğimde de kullanmıştım
sednc0 maviportakal_ ben büyük olandan kullanıyorum 6.aydan itibaren gerçekten biraz olsun dinlendiriyor
mommyr E bebekteki kelebek şeklinde olan 🩵🩵🩵 hayat kurtarıcı resmen belimi sırtımı dinlendiren tek şey
Findik-annesi 7.aydayım yeni yeni kullanmaya başladım ben baya rahatlattı açıkçası ilk aylarda denedim ama karnım o zamanlar olmadığı için gerek duymuyordum bundan sonra kullanmaya devam tavsiye ederim özellikle bel sırt ağrısı varsa destekliyor rahatlatıyor baya
Findik-annesi maviportakal_ E bebek kelebek model olanı kullanıyorum diğer büyüklerden almıştım böyle ama yatağı çok kaplıyor ve rahat edemedim iade etmiştim