carpediem97 Kızlar şuan 13+4 um ve imom omega 3 le birlikte decavit kullanıyorum ama ikisinin de içinde folikasit var benim gibi birlikte kullanan başka hamiş var mı fazla folik asit zararlı değil mi 🧐
Bumah carpediem97 ben folik asiti bilmiyorum ama bana d vitamini vermişti kullandığım vitaminin içinde var diye damlayı kesti sen bi danış öyle kullan istersen
Aselyusra carpediem97 bana Folik asiti bırak prenalag başla dedi doktorum 14. Haftada. İlk gebelikte de Folik asiti bırakıp decavit başlamıştı. Ama decavit kilo aldırıyor dediler diye içmemiştim
gg12 Canım doktor bana i mom verdiğinde decaviti bırak demişti sana bilgi vermediler mi ilacı yazarken
gg12 carpediem97 unutmuş olabilir bence ikisini aynı anda kullanmayın en azından eczaneye yada doktora tekrar sorma şansınız varsa sorun
carpediem97 Anonimb kasık ağrım var ama doktora söylemedim bile bağ gerilme ağrısıdir ve kanamam yok kontrollerim de normal diye
Anonimb carpediem97 aynı zamandayız benim bugün bel ve kasık ağrım başladı. Dayanılmayacsk gibi değil ama insan tedirgin oluyor
carpediem97 Anonimb hiç tedirgin olma canım kalbini ferah tut kendini de bebisini de stres yapma bağ gerilme agrisiymis onlar Allah’ın izniyle sağsalim alırız bebeklerimizi kucağımıza ❤️
94yeliz @carpediem97 imom ve decavit bir arada kullanılmıyor diye biliyorum. Decavit kullanıyorum ben de yeni bitti doktora sormuştum balık tüketemiyorum omega yağı falan kullanayım mı diye o da imom ya da omega önerdi ama bunları kullanacaksan decaviti kullanmama gerek yok onu bırak demişti.