YavruKurtveAnnesi Nurellaaaaaaa1212 ben sordum şimdi bir tatlı olsaydım ne olurdum diye, sütlaç olurmuşumm😅😅😅 çünkü kendi pek severr😅😅
nurssmom Nurellaaaaaaa1212 ay benimki çok uğraştırıcı bir adam yaaa😂 yani yemek seçer iş sevmez suyunu bile ayağına bekler sevgi ister ilgi ister isterde ister. Karşılığı asla yok arada bir aşka gelir sevgi gösterir. (İşte oda karşılığı bir dilim baklava o)😂😂😂😂
Nurellaaaaaaa1212 YavruKurtveAnnesi sevmiyo pflfpffş utanmazdan 2. Cocugu yaptım bi de. Sayenizde kocamın gerçek yüzünü gördüm yine
nurssmom Nurellaaaaaaa1212 ayyy ahahajaha hiç güleceğim yoktu. Ay şükür hamilelikte sütlü baklava oldu hakkını yemeyim biraz daha faydalanıyorum etinden sütünden 😂
Buse4161 Nurellaaaaaaa1212 dubai çikolatası olurdu herhalde dışı ayrı içi ayrı güzel aşkım benim bebeğim çok seviyom onu