MinaGamze3 Kızlar bir çok kez sordum bunu biliyorum ama ben 13+1 ken doktora gıttım bır tahmınde bulundu bana degıl kuzenıme soyledı sonra farklı bır doktora daha gıttım o da yıne aynı şekilde tahmınde bulundu ve kuzenıme soyledı ikisi de aynı tahminde bulunup %80 lik oran demişler ama kuzenim ikisi de aynı dedi abla o yüzden cinsiyet partisini şimdi yapıcam dedı çünkü fransada 3. Aydan sonraki ultrason 2 ay sonra yani eger beklersem temmuzu bekleyeceğim o da ben de bunu istemiyoruz bir de siz bakar mısınız bu bebiş cinsiyeti nedir ne değildir biz az çok tahmın edebılıyoruz https://share.icloud.com/photos/046KTnCLG2TRWSBaP-ykmkGdw https://share.icloud.com/photos/0d76krhA2qr8pjO-pLs2xjBJA
ikra17 MinaGamze3 canım erkek sanki ya bebeğin attığın fotoğrafta bebeğin yandan pozisyonu var ya orada bacağının arasında çıkıntı var pipiye benzettim ben doktor ne demiş acaba
MinaGamze3 ikra17 kuzenım bılıyor ama o da ıkı doktor da aynısını dedıyse yanılma payı azdır dıye partıyı yapmak ıstıyor temmuza kadar bekletmek istemiyor
ikra17 MinaGamze3 yaptır bence yaa eğer erkek değilse kızsa da video yapar hayat şaşırtır hep zaten şarkısını koyarak reels yaparsın aşkım 🤭