Merhabalar gebelikte 7. haftadayım son regl tarihine göre hesaplanırsa. Ancak doktorlar rahmimin arkaya dönük olduğunu söylüyor ve 5,6 haftalıkken kalp atısını ve bebeği ultrasonda göremedik. kese gözüküyor ama. vajinal muayene ile kalp atısı hafifte olsa duyuldu. bu durum normal midir aranızda yaşayan var mı? kaçıncı haftada ultrasonda bebeği görebiliriz