öncelikle bebeğinizi sizin izniniz olmadan kimse alamaz fakat bazı hastalıklar var ki zaten bebek maalesef tutunamayıp düşüyor , ben gerekli bütün testlerin yaptırılması tarafındayım anne baba özel bir bebeği olacaksa mutlaka kendini ve evini bu duruma hazırlamalı zaten doğuma girecek ekipte ona göre daha tecrübeli oluyor , bazen doğum için daha kapsamlı hastaneye gidilmesi gerekiyor vs ya da kimi hastalıkların artık tedavisi anne karnında yapılmaya başlanıyor