Merhabalar Şeker yüklemesini kaçıncı haftada yaptırdınız
Busra2722 26.haftamda
Busra2722 27 de yaptım
Busra2722 27. Haftada yaptırdım.
Busra2722 24.haftada yaptırdım
Busra2722 26.haftaya randevü verdi doktorum o zaman yapılacakmış
Sizce yaptırmak mı iyi yoksa yaptırmamak mı
Busra2722 ben yaptırmadım doktor açlık tokluk şekerime baktırmıştı sadece