Nazlimom zehracelikel1 alt üst pijama giymiştim hâla da giyiyorum gecelik cok rahatsız edici bence pijama dana kullanıslı üstüde gömlek pijama üstü almıştım emzirirkende rahat oluyor
cakirbebek zehracelikel1 ikisinide götürmüştüm ama gecelik çok daha rahattı bez değişirken olsun giyinirken olsun bir gün sonra pijamayi giydim. Yine ikisini goturcem bu dogumdada
Edafmo zehracelikel1 ben ilkimde alt üst takımla daha rahat etmiştim. Oturup kalkarlen gecelik toplanıyodu illallah etmiştim. Bu sefer hastane çantama sadece alt üst koydum geceliği koymadım bile🤣
adatuna zehracelikel1 bence gecelik ben sezeryan oldum tuvalete gittiğimde dependi çıkartıp eşim hemen değiştiriyordu pijama olsa hu sefer pijamayı çıkart tekrar giy çok zor olurdu
Tatlisanne42 zehracelikel1 pjama takimi bnce ya gecelikle rahat edemezsin hiç en azindan pjamayla çok rahat benim görüşüm