bebek_29 ben doktorumla sadece şeyi konuştum hocam çatıya bakılmaksızın normal doğum yapabilir miyim demiştim kiloluyum çünkü ben kendisi de tabi benim doğumda kilo rekorum 140 demişti belki de ondan sormadı bana bana da normal daha iyiymiş gibi geliyor daha çabuk ayağa kalkmak için kilolu olunca kesilen yer illa ki katlanma bölgesine gelecek onu da düşündüm yani hayırlısı olur inşallah