Arin25 nisoom01 38 hafta için bu sancı normal ben de 38 haftalık nst yaptığımda daha yüksek sancı çıktı doktor bu haftalarda normal dedi doktordan sonra bir hafta geçti halen doğum olmadı
DnzTnr nisoom01 sancıların var açıklık yoksa eğer ananas hurmayla yürüyüşle vs desteklersen bu sancılar bı iki güne düzene girer ve doğumu başlatabilir
nisoom01 Seymaaa05 ama doğum yakın mı sence canım ne oluyor bu durumda doktor görmedi ilk gebeliğim benimde fikrim yok
Seymaaa05 nisoom01 Doğum sancısı 100 üzeri oluyor diye biliyorum canım hissediyor musun peki sancıları
Ayshababy nisoom01 sancıdan anlıyorum ama düzenli nasıl gözükür hiç bilmiyorum canım benimde sancım çıkmıştı istersen paylaşıyım belki anlarsın düzenli düzensiz
Ayshababy nisoom01  bu benim 35 haftadaki şuan 37yim bakalım yarin randevuda nasıl çıkar benimki
Ayshababy nisoom01 normal 2 haftaya bebek gelir demişti orda baktı kanala yakındı hata nerdeyse kanaldaydı bebek ölçüm bile yapamadı 37de gelir dedi ama 37 haftalıkım gelen giden yok 😀
Ayshababy nisoom01 bizimki 26da baş aşağı dondu 32de aşarı doğru indi servikal uzunluğu 32haftada 25di 35de 1.7 dedi oda galiba 17mm oluyor pek anlamadım