Pinaraydin_2969 MerveBasknpek Bir oğlum var üç yaşında Fatih. Bir oğlum daha olursa Beyazıt ya da Asım koymak istiyorum. Fikir olsun 🥰
Kanye MerveBasknpek bnce eşinin ve senin ismine yakın bir isim araştır doğuma 2ay var ve ismi kesin belli .kararsız olma kimseyi de dinleme özellikle yakın çevre yaşlı kesim.
Ece8989 Benim bir oğlum olacak olsaydı Dora, ILgaz yada yiğit ali koyucaktım ama bir kızım oldu adıda Vera oldu :)
MerveBasknpek Kanye kızım var adı sare ona yada bizim ismimize uydurmaya çalışmıyorum açıkçası sadece güzel anlamlı ve modern olsun dedim elimizde bi Arel var bakalım
Bal1bal MerveBasknpek ben zeyd koymak istiyorum ama zeytin derler diyede bir çelişkideyim sanırım ahmed zeyd olucak ama jggh