Nisaanur ülkemizde şuanda kordon kamı nakilleri mevcut ayrıca hala üzerine klinik çalışmalar yapılıyor. Aile içi kullanım yapılabiliyor. Ve tek seferlik kullanım yapılabiliyor. Kordon doku nakli şuan ülkemizde yapılmıyor. Sadece klinik araştırmalar var. Yurtdışında bazı ülkelerde bir kaç hastalık için çalışmalar yapılıyor. 18 yaşına kadar saklatabilirsin çocuk reşit olduktan sonra saklatıp saklatmamak cocuğun kendi kararı.
Bebeğin hayat sigortası birnevi. Kordon kanı saklatmayı mantıklı buluyorum. Doku saklatsamda ülkemizde şuan işlenmiyor ameliyat için kullanılamıyor ve yurtdışına çıkarılamıyor. Ve kan kadar işlevi mevcut değil bu neden ile kordon dokusu saklatmayı düşünmüyorum.
Siz hangi firmada saklattınız?