hemsireblog1 ash62an ilk 3 ay sürekli kustum. İştahım hiç yoktu. Sonrasında iştahım geldi ama aşırı yediğimde midem rahatsız oluyordu normal yedim. 2 kilo almışım tek. O da zaten şuan bebek, eşi, suyu derken bebeğe ait hesaplıyor doktor
Aycegul ash62an 28+4 olduk karnım ilk gebeliğimde büyümediği kadar büyüyor😢 bulantı kusmalarım hala devam ediyor özellikle et tavuk balık kokusuna dayanamıyorum hala yiyemiyorum da tabi 😢 ağustosun ilk haftası sezaryen olacağız inşallah kızımı spinal doğumla dünyaya getirmiştim oğlumuda aynı şekilde inşallah Allahın izniyle 🙏😢
Mormenekse-06 Accountant Bana da öyle diyenler var amaçları ne anlamıyorum .. Korku salmak zaten hiç bi fikrimiz yok kendileeinnebelko eş desteği olmamistir . Kötü zamanlar geçirmişlerdir diorum .
Adaklc6 27+5 tahmnni doğum 20 Ağustos yatamıyorum 😆😆 korkuyorum ilk doğumum olcak 🥹🥹 göbüşde var 75 kg ile hamile kaldim 88 im 🥹🥹
Ipekozdemir__ Adaklc6 Herkese merhaba☺️ hadi gelin tanışalım siz kaçıncı haftanızdasınız cinsiyetiniz ne 🥰 Telegrama agustosanneleri yazıp çıkan gruptaki linke basıp gruba katılabilirsiniz😍
Ipekozdemir__ Talentedmom Herkese merhaba☺️ hadi gelin tanışalım siz kaçıncı haftanızdasınız cinsiyetiniz ne 🥰 Telegrama agustosanneleri yazıp çıkan gruptaki linke basıp gruba katılabilirsiniz😍
Ipekozdemir__ habibenurr Herkese merhaba☺️ hadi gelin tanışalım siz kaçıncı haftanızdasınız cinsiyetiniz ne 🥰 Telegrama agustosanneleri yazıp çıkan gruptaki linke basıp gruba katılabilirsiniz😍