ash62an 27 haftadayız gebelik öncesiyle aynı beslensem de 10kg aldım, sürekli de hareket halindeyim kilo alma işi sanırım biraz genetik :( göbeğim de bence normalden büyük :) çalışmaya devam, akşamları da doğum hediyeliği falan hazırlayarak oyalanıyorum, bakalım kaç haftaya kadar çalışıcam bunun kararını da veremedim henüz :)