Aydemirdilan Merhaba arkadaşlar iki haftaa sonra anestezi doktoruna randavu aldım ikinci gebelik için ilki sezaryen oldu buda sezaryen olucak ilk defa bu bölüme gidicem bilgisi olan varmı bu konuyla ilgili lütfen yazarımızın
Aydemirdilan 020525 evet doğru dün kadın doğum doktoru yönlerdi beni iki hafta sonra anestezi ye ve kadın doğuma randevu al dedi annesteziyle işin bitikten sonra bize gel
xxxSibelxxx Bende 2. Sezeryani olucam kimse bana hic oyle bisi demedi acaba neden ki ? Doktorum 9 da baslicaz 7 bucukta yatisin yapilacak dedi. Acaba o sirada mi olacak ?
Aydemirdilan xxxSibelxxx bilmiyorum ki ben koceli de oturuyorum gittiğim hastane Umuttepe üniversitesi hastanesi doktorumun dediğine göre bazı tetikler yapicak mıs tam Tarama gibi ondan sonra o bilgileri kadın doğum doktoru na yönlendirip ona göre sana gün ve sezaryen sırasında sana ne verip verilmeyecek onlara dikkat edicek şuan 32 haftayim doktorun iki hafta sonra 34 olarak gidicem doktorun yanına