xxxSibelxxx canım hissettim diyen çok oluyor yalan söylediklerini düşünüyorum demek istemiyorum hani yanlış anlaşılmasın ama çoğu psikolojik bence doktorların hepsi orda böyle birşey mümkün mü sizce sinirlerimiz buna müsade etmez ve kasılma denen birşey var mesela bi yerinize birinin bıçak değdirdiğini düşünün göbeğiniz olsun göbeğinizi içeri çekersiniz bi panik olursunuz sezeryandada kasılma denen birşey var hissediliyorsa sinirler sayesinde kasılıyor hasta ve anestezi doktoru gerekirse müdahale edip tam bayıltıyor böyle birşey mğmkün değil yani çekiştirmeleri hissedebilir dokunuşları vs zaten doktorda dşyor çekiştirme vs herşey hissedersin ama acı asla yani insan parmağını kesince sızlıyot acısını nasıl hissediyor koca ameliyat kesildiğini hissetmek mümkünmü o acısı ? Bazıları psikolojik korkmayın