Evim köy evi tek katlı yere yakın mesafe cam yer toprak, kızım o odaya gitmiş bazaya çıkıp camdan atlamış bir kütleme geldi koştum baktım ayaklanmış geliyor ben cırlayınca korktu agladı hemen sustu oynamaya devam etti 2 saat gözledim bir sıkıntı görmedim hastaneye getirmedim 8 saat oldu üstünden düşeli kafasını vurmamış dizinin üstüne düşmüş, gayet keyfi yerinde öğle uykusunuda yaptı yemekte yedi hatta yaramazlık yapmaya devam etti allahıma şükür korudu melekler. İlk defa elham yapmadım normalde koşardım bu sekilde çok gitti yataktan koştuktan düşünce doktor hep kızıp yolladı iyimi yaptım kötümü bilemedim