Scarlett Merhaba, gebelik şekerim var diyetle düzene girdiği için inusilin vermemişti doktorum. Normalde 1 ay olunca bidaha kontrol vardı hergün bir öğün ölçüm yapıp haftada 1 diyetisyene atıyorum. Sabahları açlık şekerim yüksek çıkmaya başladı diyetisyenim dahiliyeye gelmemi acil olarak istedi yarın gideceğim. İnüsilin mi vericekler bilmiyorum. Akşam son ölçümüm iyiyken sabah neden yüksek çıkıyor açlığım? Böyle birşey yaşıyan var mı? Diyet zaten yeterince yıpratıyor beni pskolojik olarak çok zorlanıyorum. Üstüne bulantı yaşıyorum zaten enfeksiyon yüzünden gece bol bol gaviscon içiyorum. Bundan yüksek çıkıyor olabilir mi? Birde gece uyuyamıyorum sabaha karşı uyuyorum geç kalkıp geç kahvaltı yapıyorum bumu etkiliyor bilmiyorum. nolur yaşıyan bilen varsa paylaşsın kafam allak bullak ağlıyorum sürekli
FatmaAtess Sürekli ağlaman , geç yatıp geç kalkman, çünkü bi kere uyku düzenin yok bide o gece içtiğiniz ilaç neyse onu doktorunuza söyleyin bunlarda tetikler geçmiş olsun
Scarlett FatmaAtess ilacı doktora söylediğimde sıkıntı yok demişti. Gece uyuyamamamda nefes alamıyorum bulantı yanma vs derken sızana kadar kıvranıyorum bunada kadın doğum doktorum normal diyor ama şekere etkisini bilemiyorum