Wewe 33.hafta / Nst de sancı çıkıp, hiç sancı hissetmemek ne demek? Doktor şimdilik seni yatırmıcam dedi eve gönderdi. Ama benim ağrım sızım yok. Rutin kontrolde çıktı.
tugcexx12 Wewe geçen hafta bende de aynısı oldu hissetmediğim için doktor yolladı. Ben üstüne çok hareket ettim bir hafta boyunca temizlik vs tekrar kontrole gittiğimde açıklık oluşmuş maalesef şimdilik tedavi gördüm yatış verdi o yüzden aman bir şey hissetmiyorum diye çok hareket etmeyin bol bol su için ve dinlenin yapmanız gereken tek şey bu
Wewe Shnkh hep açıklık bakıyordu rahim ağzım geçen hafta 15mm idi. artık rahim ağzın üstten görünmüyor alttan bakmaya gerek yok dedi açık kapalıda derdi onuda demedi. Nst ye bakalım dedi. Sonuç buydu
Oglanannesi Bende 3 oğlumda 33 haftalıkken benimde hiç ağrım sancım yoktu nstde çıktı sadece doktor önceki doğumların sezeryando diye hemen apar topar sezeryana almıştı beni yani prematüre doğdu oğlum şehir Hastanesi’nde sadece tek seferlik nstyle sezeryana aldılar o anki panikle bende bişey yapamamisim ama şimdiki aklım olsa bir kaç doktora daha giderdim emin olurdum çok şükür oğlum çok ii ama çok zor süreçlerden geçtik o dönem başka doktorda gidin
Hayal0102 Geçmiş olsun sancılarınız kac çıktı bugun benim de bebek hareket ettikçe 60 altı gördü ama o sancı oluyor mu yoksa sadece bebek hareketinden mi oyle çıkıyor bilginiz var mi